|
Dat niet alleen, Aafke staat ook met het lied op 31 mei op het podium van de Klimaatmars. Samen met duizenden van jullie nemen we al zingend de Zuidas over en laten we het de ceo's duidelijk weten ‘groei eens gauw een geweten"
Dus: leer de tekst en warm je stembanden op voor 31 mei!
|
Comments