start

Donderdag trokken duizenden Israëli’s scheldend, spugend en slopend door de straten van Oost-Jeruzalem om de bezetting te vieren en de Joodse superioriteit over de Palestijnen in te wrijven.Duizenden Israëlische ultranationalisten hebben donderdag hun jaarlijkse vlaggenmars door Jeruzalem gehouden om de bezetting van het oostelijke stadsdeel te ‘vieren’. Ze scandeerden leuzen als ‘dood aan de Arabieren’, ‘dat je dorp mag afbranden’ en ‘Arabieren zijn hoerenzonen’.
Lees verder
- Read Time: 1 min
- Hits: 207

Fascisme begint met taal, niet met tanks. Met democratische verkiezingen, niet met een staatsgreep. En het krijgt vrij spel, dankzij mensen die denken dat het allemaal niet zo’n vaart zal lopen – tot het dat ineens wél doet.
Lees verder
- Read Time: 1 min
- Hits: 162
